On the way....

Hey!

Mamma å brorsan e hemma om några timmar..... =(
Håller på att storstäda huset nu XD d e på tiden....
Vart man än vänder sig så trampar man på något XD
Diskade precis, ja va tvungen att använda mina tetris skills för att få allt att inte ramla å gå sönder =O XD
Jag som precis lärt mig tvätta å allt =O
Trivs faktist själv hemma^^ har juh överlevt 3 veckor själv nu =O (mot alla odds)
Kanske dags att flytta snart? =O (A)
Å otroligt att Anna orkat stå ut med mig i 3 veckor non-stop XD

Btw Roger, så mätte jag hur lång våran sträcka är å d e 7km =O d va mer än ja trodde......

Å så har ja glömt säga att ja läste nyligen "Alkemisten" av Paulo Coelho.
Grymt bra bok!!!
Jag e inte precis den som gillar att läsa, men den rekomenderar jag faktsikt! =D


En nice låt^^
Lite old school stil på den =)
Enjoy!

Armand Van Halen - i want your soul
 

Take care!
peace
Kommentarer
Postat av: grannen

7km dammn måste vara längre till tveta skogsvägen isf 24 min 7km o sen 1 mil på 41 njaaa ska kolla upp det sen :)

2009-08-11 @ 06:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0