18 år!!!!!=D

Schyeeeeeah!

Guess what!!!
Idag fyller Anna 18år!!! =D
GRATTIS ANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och så har Benji sin avskedfest idag.
Han ska flytta till Oslo för att satsa på dansen^^
I wish you the best of luck man!!!

Btw så tror jag att jag lyckats väldigt bra med Annas present, men schhh säg inget till henne ;) XD

Å Crille.......... ja vet att d e du som hatar så d e på tiden att du slutar med d!!!!!! :@ XD
Du vet själv att om d stör dig kommer ja aldrig att sluta med d =D



 

Nu ska Filip gå göra lite nytta^^

Take care!
Peace
Kommentarer
Postat av: hating machine

måste du avslöja mitt namn? fett elakt.. o ja jag e rasist mot dig! lägg ner bloggen, du ljuger i den också! "Nu ska filip göra lite nytta" va ljuger du för? du gör aldrig what so sever någon nytta......... fan man mste bli sur också. lägg ner please

2009-07-05 @ 14:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0