Back in town!

Hello!

har varit borta i Kroatien i 1 vecka^^
Kom hem i måndags natt =D
Kommer va helt själv hemma i 3 veckor nu!!!! =D (Anna kommer nog bo här=D)
PAAAAAARTY!!!!!!!!!!!!!!! =D (nej Roger. du får inte komma)

Ska in till stan snart å köpa ett par byxor!!!!! =D
Visar de sen ;)

Skulle egentligen uppträda md Lady Gaga idag men så blir d inte.......
Ja klarade inte att lära mig koreografin-.- Det va en 1 timmes koreografi som jag hade tänkt lära mig på 2 dagar.....
Fråga mig inte hur jag hade tänkt d.........
Men d e lugnt^^ d kommer fler chanser^^

Ska fixa mat nu^^
So see ya later ;)

BTW!!!!!
Visste du att Chuck Norris en gång dödade 2 stenar med 1 fågel? ;)

Take care!
Peace
Kommentarer
Postat av: grann jäveln

ffs din sopa klarade du inte av det ......

så låg ni väl o sov när jag jogga till malmsjön simma sen jogga tillbaks o avsluta med basket.

nu har du massa att ta igen ju hahaha

2009-07-23 @ 12:42:46
Postat av: Cuck Norris

d gjorde jag med flit ;)

ja behöver inte träna resten av mitt sommarlov å ändå va e top form ;)

du har ingen chans (A)

2009-07-24 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0