Back on track!

Eyao!

Köpte ny data igår så ja e tillbaka nu =D
Ja va värsta smart i affären oxå =D ställde massa smarta frågor som snubben inte kunde svara på =D
han blev värsta irriterad =D
Mamma fällde den förra datorn så den gick sönder-.-
har hoppat över några dagar för att ja inte orkade skriva på playstationet.........

Hade workshop igen, blev nästan att ja fuckade ur helt sista dagen.....
Men nu e d slut med workshops med de =D

Min audtion gick grymt bra!!!! =D
fick skönaste kommentaren.
Lady Gaga: "U even make the braces look hot"
Respekt att få en sån kommentar ;) XD

Ska starta en studiecirkel med Gabbe oxå =D gissa vem som kommer bli leader (A) XD
Erik kommer oxå va med =D

Här är en musikvideo som jag är med i! =D =D



I know, låten e inte den bästa men vad ska man göra....

Take care!
Peace
Kommentarer
Postat av: MOOONK

Va för dator köpte du? :O

Stackars barn om du kommer va leader...

2009-07-03 @ 22:53:43
Postat av: Anonym

va? vadå lady gaga?

2009-07-03 @ 23:05:50
Postat av: Tamara

haha har du blogg nu också? vad var d för audition du va på?

2009-07-03 @ 23:12:13
Postat av: Han som alltid hatar :)

din vita neger när ska du lägga ner bloggen måste jag hata på varje inlägg? lägg ner snälla du gör bara mitt liv jobbigare...

2009-07-04 @ 00:07:25
Postat av: Han med 2 ben

yeah, va på audition för henne;) =D



hahaha ja va tvungen att skaffa blogg XD fråga mig itne varför men ja va tvungen =D



ey va har ja sagt till dig, sluta hata!!!

2009-07-04 @ 12:16:59
Postat av: Balkan

Vart i videon va du med? Sag inte dina langa ben

2009-07-04 @ 13:19:42
Postat av: Alina

Godmorgon söt! =)

2009-07-04 @ 13:43:44
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0