YEEEEEEEEEAH

Schyeah!!!!

Va nyss å köpte nya högtalare till nya datan =D
ajajAJ.... Roger akta dig, om ja råkar väcka dig på morgonen med dessa så e d inte mitt fel, im sorry XD
Skulle kunna mörda nån med högtalarna =D

Har ingen aning vad ja ska göra nu...... Borde duscha, d va ett bra tag sen XD

Fick mail från en tjej som jobbar på Husby festivalen oxå =D
ska uppträda där den 22a augusti =D efter Dogge Doggelito =D
Då måste alla komma å kolla!!!!!! =D
Kommer uppträda med Gabbe å Erik då =)

En av Adam Tenstas nyare låtar!!!! =D
Big up Adam!!!!
Honom kan ni ändå inte hata på........ D måste finnas gränser för hat oxå =O
Kommentarer
Postat av: Jag kan visst hata adam!

Bara för du sa de finns gräns jag visar dig nu det är jag som sätter gränserna... jävla skit låt o skit video.... btw har du kvar cali tee'sen vi fick från honom i cali för typ ett år sen? ja har mina :S

ajja back to hatin lägg ner snäääälllaaaaa jag ber dig... annars jag ska ehmmm.... nånting! juste nånting! akta dig! kolla bak kolla runt kolla up men kolla inte ner det är där jag ska gömma mig.. cya boi

2009-07-04 @ 15:44:15
Postat av: han som hatar den som hatar adam

EY!!!!!!!!!!! du hatar helt i onödan!!!

d e bara för att d e jag som skriver... RASIST!!!!!!!!!!



klart ja har den =D ska hänga upp den =D



hahahahahahahahahaha ok ska inte kolla ner då, d blir fusk XD

2009-07-04 @ 16:58:01
Postat av: grannfejden

eeey anmäler dig till grannfejden din jävel se till o fixa nba2k9 så får jag nån att krossa hahaha

2009-07-04 @ 18:48:39
Postat av: grannen med högtalarna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHA

nu ska vi inte hotas XD du kunde be snällt istället XD

Har fixat 2k9 ;) =D

2009-07-04 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0