Schyeeeah

Hello! i´m back =D
Har slitit ute i trädgården idag.
D va jobbigare än ja trodde, men ja va värsta bra =D
Tog av mig tröjan å spelade Hulken XD Man msåte juh leva sig in =D
Klagade ganska mycket oxå, men d måste jag... D e liksom vad jag e bäst på XD

Spelade dart oxå på morgonen med flickvännen Anna =)
Man we suck... Av 3 pilar så flög 3 pilar över till grannen XD (Jag kastade bara över 1 pil)
En vacker dag kommer pilarna träffa någon (A) XD

Trodde d skulle bli lätt att blogga men maaaaan d e svårt att komma på något att skriva om XD


 

Måste visa Lorentz & M.Sakarias nya video.
Alla som hatar på de ska sluta tycker jag XD
De e tunga å d e bara onödigt hat =O

U see!!!
De e bra, sluta hata nu ;)

Take care!
Peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0