Helo again^^

Hola!

Va nyss å dansade ute i Rinkeby igen =)
Whacked från Malmö kom hit å dansade med oss
de va faktiskt riktigt duktiga å jättesnälla! =)
(men pratade konstigt (A) )
fick en tröja av de oxå! =D
ska bli kul att fortsätta att dansa med de i framtiden^^
de vill nämligen att vi ska åka ner till malmö! =D

Å igår innan min dansklass så vare först en tjej som va jätteskum på tåget
hon typ kollade konstigt på mig å tog mått på saker i tåget
tror hon försökte döda mig
men som den assassin jag är så är d inte precis det lättaste (A)

När ja sen kommer in till Rikeby så ser ja en kille som kissar i papperskorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!
d där gjorde verkligen min dag XD
d va disgusting, men so awesome at the same time! XD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0