Dans i Bromma!

Hello!

Guess what =P
Va med Erik å Gabbe idag å uppträde i Bromma. Gick faktiskt bra^^ Men publiken va typ mellan 3-10år å sen mellan 30->
Men kul ändå =D
Igår när ja tänkte på när ja skulle åka hemifrån så verkade allt bra i mitt huvud... Men nej....
Först missar ja min buss, så ja får springa till en annan buss, som tur e hinner ja med den.
Där träffar ja Som.
Å sen e tåget försenat å redan då visste ja att ja va sen.... Men 5 minuter hit eller dit e lugnt (A)
Sen när ja kommer fram till TC så har d brunnit i tunnelbanan så d gick inga tåg X_X
Så jag tar bussen till Fridhemsplan, sen sprang till Thoildsplan å däofrån åget mot Hässelby Strand å sen när ja kommer fram från ja ta fram mina Kenyanska rötter igen å springa dit ja skulle uppträda..................
Kom dit helt svettig å äcklig XD

Men uppträdandet gick bra å folk tyckte om d^^
PLUS!!!! att vi fick göra armband!!!! =D=D=D=D=D Jag å Erik fick, men inte Gabbe å Natalie för att de va för gamla (A) mohahahaha *evil laugh*

Kolla på uppträdandet på SwagZ blogg SwagZ.blogg.se <--

Take care!
Peace!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0