Beats by Dr.Dre tour

Har fått nya beats by dr.dre tour headphones.
Hela dagen har gått åt till att testa dessa och se om de är värda sitt pris.

Ljud
Ljudet är bättre än average. För att vara så små och kompakta så är jag väldigt nöjd med ljudet.
Det som dock är lite sämre är basen. Jag är van vid mina Studio headphones med gaaalen bas och kommer sen till dessa som har en väldigt svag bas, men med tanke på storleken på hörlurarna så går det nog inte att få ut mer bas.
Ger ljuder 4 av 5.

Design
Som vanligt gör Monster SKIIIIITSNYGGA hörlurar. Har inget dåligt att säga om designen.
Kablarna och uttagen är i 24k guld för bästa möjliga överföring av ljud.
design 5 av 5.

Allmänt
Trots priset lyckades jag inte lyssna speciellt mycket då hörlurarna hela tiden föll ut ur öronen. Kan bara vara jag som är dålig på att sätta i de eller har för små "proppar".

Betyg
Ger hörlurarna 4 av 5.
Ljuder kunde man inte klaga på, men det va jobbigt att de föll ut hela tiden.


Inplastade och helt fräscha.
Det vita ni ser på plasten är frigolit som satt kvar =D


Hela innehållet i förpackningen.


Man måste erkänna att de är riktigt snygga!


Som vanligt får man med en snygg förvaringsbox.
Visst ser de där propparna läskiga ut!
Som tur är fick man vanliga också.

Pris: Ca 2000kr
Kommentarer
Postat av: meyav

ååååå jag vill ha såna fast av justin bieber dom där lila. Vet du vart man kan köpa ?!?!?! :D tacksam för svar

2011-02-21 @ 20:42:39
URL: http://meyavoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0