Stupidass driver

Åkte hem från Anna imorse när hon gick till jobbet.
Jag går där på gatan lyssnar på musik and minding my own business. Ställer mig vid busstationen för att ta bussen hem. Ser bussen komma och känner hur lycklig jag blir.
Bussen stannar precis där jag står, MEN han öppnar inte dörren...
Jag står kvar och väntar på att han ska öppna dörren men tror ni inte att den idioten kör iväg istället!!!

Förstod först inte vad som hade hänt. Trodde han drev med mig först. Typ 1 minut senare när jag insett vad som hade hänt så blev jag skitarg! Svor åt honom för mig själv på alla språk som jag kan och kastade förbannelser så han kommer nog kissa chilisås i 1 år framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0