Seeing is for blind people

Har en helt vit skjorta som ligger och tar onödigt mycket plats...
Så tänkte pimpa den så att den faktiskt går att använda random days.
Köpte fett stora, svarta knappar som jag ska sätta dit istället för de små,tråkiga och fula knapparna som redan sitter på skjortan.
Tror det kommer bli nice! =D

Funderar på att dra bort ena ärmen också och sätta dit en mer färgglad ärm =D
Men får se hur det blir med det.

I värsta fall förlorar jag 1 skjorta...




Tillräckligt stora knappar för att en blind ska kunna se de =)
Kommentarer
Postat av: sofia

Fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera gärna:) Så lovar jag att kommentera tillbaka:) Och sen få chansen att bli veckans/dagens blogg=)



Ha en underbar dag

2011-05-26 @ 19:58:00
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0