Shame On You

Läste tidningen City för några dagar sedan och kom till mode delen.
Kollar igenom allt och ser sen där det står "Fråga experten".
Så kollar jag ner och ser "experten" (se röda pilen).

Jag är ledsen, men hon ser lite ut som en "hej-kom-och-hjälp-mig" när det gäller mode.
Kan tänka mig att hon själv har frågor kring mode.

Liksom ska du jobba inom fashion OCH hjälpa andra med det så försök se lite roligt ut...
Nåt snyggt plagg måste du iaf ha...
Inte se ut som att du nyss varit och campat och ska ut med hunden 4 på morgonen...



Skulle aldrig i mitt liv ta hjälp av henne...

OBS!
Jag menar inte att jag är värsta modeexperten, men lovar att jag är bättre än henne...

Kommentarer
Postat av: Acidburn

Haha! Du är så jävla rolig! skit bra sagt! Alla e fan bättre än hon. Ser ut så iaf.

2011-05-12 @ 22:27:47
URL: http://xacidburn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0