Awesome weekend!

Bästa helgen på länge!
hade dansshow på Lidingö där eleverna jag undervisar äntligen fick visa vad de lärt sig =)
(och alla andra elever!)
Fyllde även år och fick tonvis med presenter och gratulationer från allt och alla.
fick t.o.m stå på scen när alla sjöng för mig! XD *embarrassed*
och sen fick jag tårta och en chokladmedalj av de andra lärarna =)

Så här såg tårtan ut som jag fick av lärarna =)


Chokladmedaljen va verkligen big ass!!!


Fick presenter av mina elever oxå! =O
så sjukt snälla^^


En av eleverna satsade verkligen...
fick 4 påsar med sveriges dyraste choklad!!!
(man ser dock inget på bilden XD)


Bästa inslagningen ever???? =D


Och ett ännu bättre innehåll!!!! =D


Ännu ett spel som är AWESOME!!!!


En sista hemlig present som jag inte tänker avslöja (A)


Och en bild från min födelsedagsmiddag på Vapiano! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0