Frogskin

Köpte nya glasögon idag! yeeey!!! =D
Ett par Oakley Frogsins acid.

Tycker de är skiiiitsnygga!
Ska jag vara ärlig så tycker jag Frogskins är snyggare än Ray Bans Wayfarers.
Antagligen kommer jag få hem 1000 hotbrev nu för att jag sa det eftersom alla äääälskar Ray Bans.
Ray Bans är överskattade!! (Tycker också att Ray Bans är snygga, mne finns ännu snyggare)
Find some new brands people!!!



De är gråa men genomskinliga.
Det va fett svårt att fota de och visa den riktiga färgen eftersom bakgrundfärgen lyser igenom XD
Men de är gråa iaf =)
Kommentarer
Postat av: helen

åh, vilken fin blogg^^

just nu visar jag Dagens Outfit, och skulle bli jätteglad om jag såg en kommentar av dig och säger vad du tycker:)

2011-08-18 @ 21:50:51
URL: http://radovancev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0