Rihanna @Globen

Va och såg Rihanna i Globen i lördags med Anna!!
Rihanna ställde in konserten i Malmö dagen innan så va jätterädd att hon skulle ställa in i Stockholm också...
(Visade sig att hon ställde in i Stockholm också, men på onsdagen SUCKERS!! =D)

Skulle hon ställt in så skulle ja varit tvungen att mörda henne och det skulle bara varit jobbigt för alla...

Men hela showen va verkligen awesome!
Hon är sjukt duktig och har faktiskt en mycket bättre liveröst än man tror!
Hon körda några gamla låtar också vilket va riktigt kul^^

Dj:n Calvin Harris va förband för Rihanna (han som är med på låten "we found love").
Och måste erkänna att även fast han är house-DJ så va han TUUUNG!!!!

Bästa va att vi hade värsta bra platser!
Vi satt typ jättenära scenen =)
Man fick tydligen inte ha en systemkamera (vet inte hur jag lyckades få med mig min in i arenan) så jag va tvunge  att smygfota XD
Och det va jättesvårt eftersom ljuset alltid blockade hennes ansikte XD


Annas fina fjortspose


Tanken va att man kunde "fota sig med Rihanna", men jag och Anna struntade helt i det XD


Min och Annas stick-on-tattoo.
(no homo)


Calvin Harris hade fetaste ljusshowen när han körde =D


Rihanna goes crazy!!!!


Vadå satsa på en nice show =D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0