DJ fashion XD

45 AUDIO STATION
Tillverkare: Christian Castro

Sjukt snyggt!!! har man råd ska man lätt sasta på att skaffa den här!!!!
Själv gillar man att mixa å hålla på med musik, men d här får jag vänta med xP




CLEARAUDIO EMOTION SE TURNTABLE
Tillvekare: Clearudio

ICE COLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjort helt i frostatglas, å för den som vill flasha lite e den här the shit!!!
Så har du 2953$ liggandes så kör på den här!!! =D
Jag tror iaf att ja inte skulle betala så mycket för ett turntable....


HANDY TRAX USB
Tillverkare: BESUTAKUSU

Den här skulle ja faktiskt kunna tänka mig att köpa, den har USB å kan kopplas till datan, inbyggde högtalare å man kan lagra låtar på den (vet inte hur mycket minne den har).



DJ GO
Tillverkare: ?

Ok d här e inget för barn.... big boy toy!!!!
Inbyggda högtalare, ett helt DJ mixbord på den här lilla saken, den går att koppla till allt å lite till =P
Bilderna talar för sig själva så ja skriver inget mer om den XD
Men skulle inte banga på att köpa den här heller =P men e inte säker på att jag vill veta priset........




TURNTABLE SPEAKER MIXER
Tillverkare: ?

OK, this is the shit!!!!!!!!
Lika stor som ett sudd, men hörs ändå tillräckligt för att irritera ett helt tåg =D
Spikat att man måste ha d här =D

Kommentarer
Postat av: André

den där i frostatglas va ju jävligt fräck!!!

2009-08-20 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0