Flip! =D

Heya!

Yo va ute i Nyköping igår med Erik å Gabbe.
Vi va faktiskt ganska tunga! =D från 1-10 så va vi typ 6,5-7 =P
Efter att vi dansat så kom folk å frågade om autografer!!! =D kanske dags att flytta till Nyköping å bli kändis? XD
Det bästa som hände va den gratis maten vi fick.....
Vi åt på Mc Donald för typ 250kr.
Gabbe ja ska inte hata dig, men du äter som en bebis......
D va jag å Erik som va tvunga att step up å visa hur man åt XD
Innan vi uppträde kom en tjej å frågade om vi ville vara med på radio så hon intervjuade oss!!! =D
stackars Gabbe som inte fick prata så mycket XD
Jag å Erik tog helt över! XD (A)
Å sen kom en snubbe å från nån tidning å tog kort på oss =D
D va faktiskt en helt nice dag! =D

Har varit med Anna, Crille å David hela dagen. Va en helt seg dag XD gick ut en stund å spelade in lite dansklipp som David ville ha =P

Vet inte varför, men mitt i natten kom någon (Anna) på att vi kunde köpa glass, så vi gick ända till Max för att köpa glass å så klart ska de inte ha glass när vi väl kommer dit. Stressade helt i onödan....
Sträckan mellan mig å till Max kanske tar max 35-40min fram å tillbaka. För oss tog d nästan 3 timmar..............

Efter att ha somnat vid 5 så vaknade vi klockan 12..............

Ska träna inför 08 imorgon igne med Gabbe å Erik =P bara 1 vecka kvar nu!!!! =D
De som missar uppträdandet kommer ångra sig....
Fredag den 14e klockan 17.25
BE THERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sluta störa mig nu... jag har saker att göra XD dags för att ta en springrunda å sen plugga-.-


Här har ni världens roligaste snubbe.
Katt Williams!!!!!!!!!
He´s the man!!!!!

 

Take care!
peace
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0