Go' Kväll

God kväll mitt herrskap!
Ursäkta min svenska, hatar mig själv för det där XD

Fick hjälp av Anna med att fixa designen på bloggen^^
Ja, snyggingen på headern e jag ;) XD
Det kommer en ny header, oroa er inte!!!!! ska inte låta er mista synen eller nåt XD

Va å tränade inför Ung08 idag igen =P
Koreografin börjar ta sig, ser bättre ut än förut^^

Efteråt skulle ja träffa Monica, å medans ja väntade studsade jag omkring i stan.
Hittade min tröja på WeSc!!!
check it out!!!!




Så den som har 1600kr kan höra av sig (A)
(egentligen 800kr eftersom den e på rea nu, men ja tar gärna 1600kr=D)

Å JA!!!! för alla er hatare där ute, d e en killtröja å den ska va lång!!!!!!!!!!!
Försök inte hata för då blir ni tvugna att sova med ena ögat öppet......

Å ja har länkat till SwagZ blogg ;)
D e gruppen ja ska uppträda med på Husbyfestivalen =P

Orkar inte skriva nåt nu..... Time for bed =P

Skulle egentligen upp klockan 6, men orkar inte med d.....
Ändrade lite på planerna^^



Take care!
Peace

sleep tight!!!
Kommentarer
Postat av: MOOONK

neeejneeejNEEEEJ !!!! Va är det där för bild?!

2009-07-28 @ 03:16:34
Postat av: MOOONK

2009-07-28 @ 03:16:36
Postat av: han med 2 ben

ohoooooo varför ska du hata i onödan nu???

e värsta snygg på bilden (A)

2009-07-29 @ 00:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0