Random day...

Scccchyeaaaaah!

Va premcis ute å sprang med Roger, han hade ingen chans......
Precis som igår på basketplanen..... Roger, du vet att du alltid får whoop your ass så varför fortsätter du spela?????(A)

Va på biblan oxå!!!! =O that´s right... JAG va på biblan.... lånade en Matte D bok å nån spanska skiva som ja har installerat på datan =P så ska plugga lite snart =P
har blivit värsta ambitiös =D

Plus att jag å Anna va på leksaksaffären!!!! =D vi hittade värsta coola vapen =D så vi hade krig i affären =D =D =D

Å tro d eller ej så har jag tvättat oxå *stolt* å inget har blivit missfärgat! =D

Ska träna inför 08 imorgon, ser fram emot d! =D
Å efter ska ja till Bonne (Annas mormor) där d hålls nån fest för henne^^
Kommer nog inte lukta så gott när ja kommer dit efter dansen, men folket får väl andas med munnen eller nåt (A) XD

e tvungen att lägga till att Jane tycker att hon inte sett något annat par som passar ihop så bra som jag å Anna! (A) =D
(ja, jag va tvungen att skryta med d =D)

Grymt bra låt det här!
Rekomederar deras album:
Passion Pit - maners


Passion Pit - Sleepyhead



Told ya ;)
Å crille.... våga bara hata nu.... ja svär, ja söker upp dig (d kommer inte va så svårt eftersom ja vet vart du bor....)

Se ya later then! ;)

Take care!
Peace
Kommentarer
Postat av: grann jäveln

VAAAAAA du vann på upploppet med 2 m din jävel !!!

och basket hmm 11-7 och 15-13 till mig har jag för mig hahahahahahah



hahaha

hahahahahahaha

2009-07-30 @ 20:33:19
Postat av: granne nr 2

EY!!!!!

du har inga som helst bevis så kom inte hit å tro att du e bra.... (A)

btw.... hur kändes min block??

d e den finaste blocken ja någonsin gjort (A)

spela inte dum nu, ja vet att du minns den ;) (A)

2009-07-30 @ 20:40:01
Postat av: granne nr 2

EY!!!!!

du har inga som helst bevis så kom inte hit å tro att du e bra.... (A)

btw.... hur kändes min block??

d e den finaste blocken ja någonsin gjort (A)

spela inte dum nu, ja vet att du minns den ;) (A)

2009-07-30 @ 20:40:01
Postat av: granne jäveln

haha du minns väl inte ens att du redan hade skrivit texten än gån hur ska du då minnas vad som hände på planen haha

2009-07-30 @ 21:00:37
Postat av: HatarN^ AKA you already know who

Tjuuuu :D:D:D ska börja med o säga att Roger äger ditt arsle anyday filip :D (bara för att... så roger få inge luft nu va :D)



O sen så sög den där låten väldigt mycket, varför la du upp den?!?!?! idiot fan... jag ska hem till dig ska visa vem som ska äta din mat :D



men jag diggade pingvinerna där i början fett häftiga :D



P.S ska inte du dö snart? undra bara... :S

2009-07-30 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0