Ok then...

Ello!
Datan har gått sönder därför ja inte skrivt i bloggen...
Använder mitt playstation u för att skriva nu, d e sjuuuukt jobbigt XD

Ska på audition idag igen, =D d e den sista å d har gått skitbra än så länge =D
Å ska träffa Monica idag oxå^^ Ingen aning vad vi ska göra, men d löser sig^^

hade en dansworkshop i Rinkeby oxå, d gick helt ok^^
alla va lite trött å sega, men ja förstår de^^
ska ha en till workshop imorgon =D då följer Anna å hennes kompis Som med^^

Va på grönan igår med Anna å David =D
David bjöd både mig och Anna =O han e sjukt snäll =)
Åkte fritt fall 3 gånger ;) David va största fegisen XD men han åkte faktiskt allt som jag å Anna åkte =O
Bara att han skrek fett mkt XD

Michael Jakcson R.I.P 1958 29/8 - 2009 25/6

Å för alla er som hatade på mina skor som ja la ut här om dagen så sov med ena ögat öppet.... Kommer söka upp er.
Kommer lägga upp fler skor sen när datan e back in business igen å våga bara hata då!!!

Take care!
Peace
Kommentarer
Postat av: hatarN^

Filip vi har känt varandra i vad? 10 år? mer kanske? ja vet inte men skitsamma........ due skön på dans, basket o massa skit saker men blogga?!? nej... lägg bara ner den annars blir jag tvungen att hata på dig varje dag? orkar egentligen inte men det är min livsuppgift.. att hata allt du gör! så jag ber dig snällt nu. sluta blogga, please.



Mvh En kort halv svensk som hatar allt du gör, puss



2009-06-28 @ 20:04:43
Postat av: Han med 2 ben

ey va ska du hata i onödan för????

helt onödigt... du kommer se att min blogg kommer bli världskänd ;)

du e bara avundsjuk XD

men yo, fortsätt läsa min blogg!!!!! =O behöver besökare XD sorgligt annars juh XD



2009-07-03 @ 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0