too fast

Helgen e redan över =O
vettefan vad jag gjorde....
matchen i lördags gick sämst-.-
spelade 1 minut sen fick ja sitta hela matchen för att mitt knä är fuckat....
men god damn den minuten körde jag över allt å alla XD

Igår gjorde ja ett litet högskoleprov på studera.nu
fick 1,1 =D (bättre än Anna (A))
d riktiga provet e nu på lördag.... undrar verkligen hur d kommer gå :P

Å på lördag kommer Lorentz & M.Sakarias till O'Learys här i Södertälje!!!!!
lätt att man ska dit! =D
ja vet att nån kommer börja hata nu....

Kommentarer
Postat av: Alla världens snyggaste Guzzzar!

HAHAHAH Va fan ska dom göra i södertälja ? ohaa vad dom krigar! shiit dom e inte ens såååååå duktiga... shit min räpp e mkt tyngare !

Plus den där Erik e fett kattig ! i din dans

2009-10-20 @ 11:49:51
URL: http://eriano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0