g'morning

Ello!

Vaknade nyss =P sov värsta bra XD å d bästa e att ja itne börjar förens 11.30 =D=D=D
har inte ens klätt på mig än XD

Imorgon drar ja å Erik till Umeå!!! =D=D=D
Vi fick byxor från topstreetwear som vi ska ha under tävligen, asså ja har inga ord för de...
Måste va de fulaste jeansen ja sett på länge X_X





U see!!!!!!! d börjar juh blöda i ögonen när man kollar på de......
Men men.... fick gratis byxor iaf, d e väl principen som räknas =P

d e dags för mig att äta nåt nu =P

Måste bara visa en sjukt snygg dunk!!!!
Killen e fucked up bara som kommer på nåt sånt här XD
Kommentarer
Postat av: ERIK WOLVERIN

ouhf shit visste inte att dom spelade in när jag körde ! hahah fuck

2009-09-10 @ 14:57:05
URL: http://eriano.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha jag smygfilmade dig ;)

2009-09-10 @ 17:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0