TIllbaka till civilisationen =D

Kom precis hem från Umeå^^ Erik e kvar där å kommer på tisdag.
Va faktiskt nice där å va inte alls så kallt som alla sa.....
Lärde känna Erik homeboys å de e chill människor att va med.
Kändes som att ja känt de hur länge som helst =O

Sjävla Battelbox gick itne så bra....
Vi kom till semi -.- men de som vi förlora mot va sämst!!!! vi va inte hype just då -.- så d e irriterande.
Poppingen gick inte heller så bra  (å ja, popping e min stil!!!)...... Enligt alla körde jag över min motståndare, men d tyckte inte alla domarna...
But it´s cool, va kul att åka dit^^

Å på flyget fick va kebab!!!!! asså aj aj AJ vi mådde bra XD

Idag när ja kom tillbaka till Stockholm så åkte ja direkt till min basketmatch som vi fölorade-.-'
Så ja e ganska trött just nu om man säger så =P

sist men inte minst så träffade vi Faith SFX på battlebox!!!
För er dumf*cks så e d en av världens bästa beatboxare!!!!

Här finns ett smakprov! ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0