Don´t really know

Försöker få igång Illustrator så att jag kan fixa en ny header till bloggen, men skiten vill ju inte starta!
Tänkte vara smart och ta lite hjälp på Youtube, men så funkar inte Youtube av någon anledning...
Så lösningen blev att jag gör mat istället! =D
Ska till Balettakademin snart för att ha klass med Babydollz... Inte direkt överlycklig, men det kanske blir roligt.
Jag skyndar mig med maten nu för att hinna spela Call Of Duty innan jag åker!


Showing my breakingskills! =D
vet faktiskt inte varför jag lägger upp den bilden... I really don´t...


Kommentarer
Postat av: Sleepy

fin sida

2011-02-02 @ 05:09:46
URL: http://densannaverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0